شهردار علی آباد کتول:
رشد 43 درصدی درآمد پایدار از کارخانه سنگ شکن وآسفالت شهرداری

شهردار علی آباد کتول گفت: طی دو سال گذشته درآمد پایدار شهرداری علی آباد کتول از محل کارخانه سنگ شکن و آسفالت رشد 43 درصدی داشته است.

 محمد کوهستانی در گفتگو با خبرنگار گلستان فردا اظهار کرد:  بعد از 15 سال شهرداری علی آباد موفق به اخذ مجوز در رابطه با برداشت مصالح از محوطه سنگ شکن شه است که این مساله نقش مهمی در درآمد پایدار شهرداریف کاهش هزینه و اجرای سریعتر نفضت آسفالت خواهد داشت.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۴۵ هزار مترمربع آسفالت معابر با صرف اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال انجام شده و تلاش می‌کنیم همه معابر شهر را تا پایان سال‌جاری آسفالت کنیم و این قول را می‌دهیم که هیچ معبر بدون آسفالتی تا پایان سال نداشته باشیم.

کوهستانی در ادامه با اشاره به طرح های اجرا شده در این شهرستان هم گفت:  خرید و نصب جراغ های دکوراتیو خیابانی و پارکها با اعتبار 60 میلیارد ریال، اجرای بلوار معابر سطح شهر خیابان امام رضا- انتهای خیابان استخبر با اعتبار 30 میلیارد ریال، ساماند هی آبهای سطحی و اجرای جدول با  اعتبار 142 میلیارد ریال، تجهیز و ساماندهی پارک جنگلی کبودوال با اعتبار 45 میلیارد ریال و خرید مخازن زباله سطح شهر با اعتبار 7 میلیارد ریال از مهم ترین طرح های اجرا شده در دوسال دولت سیزدهم در شهرستان علی آباد بوده است.

وی ادامه داد: در راستای طرح توسعه شهری اجرای المان جدید میدان ولایت با اعتبار 40 میلیارد ریال، اجرای طرح خانه فرهنگ خارکلاته با اعتبار با 8 میلیارد ریال، اجرای پل تقاطع امام رضا و منوچهری با اعتبار 65 میلیارد ریال، اجرای طرح خانه فرهنگ محله علی آباد با  اعتبار 15 میلیارد ریال، گازرسانی به کارخته سنگ شکن و آسفالت با اعتبار 20 میلیارد ریال و  اجرای پارک مسکن مهر الازمن با اعتبار 12 میلیارد ریال  از طرح های در دست اقدام شهرداری است که امید داریم هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

شهردار علی آباد کتول بیان کرد:  ۴۰ درصد ناوگان عمومی علی‌آبادکتول فرسوده هستند و برنامه‌ای برای نوسازی این ناوگان با اخذ تسهیلات اتخاذ شده که پس از قطعی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی توسعه متوازن و پایدار شهری را مهمترین هدف شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر علی‌آبادکتول دانست و ادامه داد: هیچ کدام از مجموعه و کادر شهرداری، محلات شهر را مرزبندی نکرده‌اند و همه مناطق به شکلی برابر از مزایای خدمات مدیریت شهری بهره‌مند هستند.

  11 شهریور 1402
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 69850
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام