ساخت 4 مدرسه نوساز با اعتبار 495 میلیارد ریال در علی آباد کتول

 مدیر آموزش و پرورش علی‌آبادکتول گفت:چهار مدرسه نوساز این شهرستان با ۲۴ کلاس که مراحل پایانی عملیات اجرای را می‌گذراند با اعتبار  ۴۹۵ میلیارد ریال  برای مهرماه سال جاری آماده پذیرش دانش‌آموز می‌شود. 

به گزارش گلستان فردا، سیدعبدالله سیدکتولی امروز در قرارگاه شهید همدانی علی آباد کتول اظهار کرد: ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه در فاضل آباد با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، ساخت دبستان ۶ کلاسه در رحمت‌آباد با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال، ساخت سه دبستان هر کدام با ۶ کلاس درس و در مجموع با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت از جمله در «آزارتپه» و «قره بلاغ»  از دیگر طرح‌های عمرانی در دست اجرا است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت تامین اعتبار در دهه فجر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ورود این مدیریت در استفاده از ظرفیت مولدسازی، گفت: بهره‌گیری از این ظرفیت از سال گذشته در دستور کار قرار داده و تاکنون سه مغازه در دبیرستان مزرعه کتول با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال ساخته و درآمد آن برای مدرسه هزینه خواهد شد.

سید کتولی سه مغازه در مدرسه اندیشه روستای عباس آباد، تبدیل مدرسه بلااستفاده روستای ریگ چشمه با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بومگردی، تبدیل دبستان افراتخته به بوم‌گردی با اعتبار پنج میلیارد ریالی برای تعمیر و تجهیز، تبدیل یک مدرسه در شهر فاضل آباد که اکنون در اختیار شهرداری است به واحد تجاری و اداری با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی را از دیگر طرح‌های مولد سازی در دست اجرای این مدیریت برشمرد.

  7 شهریور 1403
بخش : علی آباد / اقتصادی
کد خبر: 70856
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام