بیش از ۱۸ هزار شغل در استان گلستان ایجاد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر در استان اشتغالزایی شده که تعهد استان گلستان ۲۱ هزار نفر است و تاکیدات استاندار بر ایجاد ۳۰ هزار اشتغال است.

سعید مازندرانی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهارداشت: در کارگروه اشتغال امسال در زمینه اشتغال روستایی، عشایری،  کارورزی، رونق و تسهیل تولید و فراگیر تسهیلات خوب و ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی افزود: تا پایان آذر ماه امسال 233 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای 3 هزار طرح در استان پرداخته شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان بیان داشت: بخشی از تسهیلات دوره جدید اعلام شده و بخشی نیز به زودی اعلام می‌شود و سعی می‌کنیم تا پایان سال تسهیلات پرداخته شده را به 400 میلیارد تومان برسانیم.

وی ادامه داد: در شهرستان آزادشهر تاکنون 15 میلیارد تومان تسهیلات پرداخته شده و به ارزش 25 میلیارد تومان پرونده در بانک‌ها منتظر اعلام تسهیلات جدید هستند.

سجادی مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان اظهارداشت: یکی از مسائلی که در دستگاه‌های اداری باید رعایت شود فعال کردن میز خدمت است. میز خدمت برای جلوگیری از سردرگمی و معطل شدن مردم در دستگاه‌های دولتی این میز فعال شده است.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزود: در حال حاضر مشکلات اقتصادی در کشور و جامعه ملموس است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان بیان داشت: در 8 سال دفاع مقدس مردم و مسئولان تمام مشکلات را به خاطر ولایت پذیری و اطاعت از رهبری پذیرفتند و با صبر و استقامت پیروز میدان شدند. امروز هم باید همه ما با اتحاد و همبستگی برای رسیدن به آرمان ها و ارزش‌های دینی و انقلابی این مشکلات را با صبوری تحمل کنیم تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر هم در این جلسه اظهارداشت: تعهد اشتغال شهرستان در سال 97  تعداد 2 هزار و 415 نفر است که تاکنون 2 هزار و 100 نفر اشتغال در شهرستان ایجاد شده است.

وی افزود: بیشترین ایجاد اشتغال در شهرستان توسط اداره صنعت معدن و تجارت و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و کمترین آن توسط کمیته امداد و شیلات است.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به حادثه واژگونی تانکر سوخت در جاده آزادشهر به شاهرود در روزجمعه بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان آزادشهر در شاهراه چند استان و گذر تردد تهران به مشهد است اما به لحاظ امکانات در حوزه آتش‌نشانی و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های خدماتی بسیار ضعیف بوده و توزیع امکانات در سطح استان به توازن صورت نگرفته است.

وی با اشاره به جاده ترانزیتی آزادشهر به شاهرود ادامه داد: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و آستان قدس جاده آزادشهر به شاهرود چهار باند می‌شود که در فاز نخست 4 باند شدن مسیر آزادشهر به نوده تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حسینی شعار امسال شهرستان آزادشهر در 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی "چله انقلاب" نامید و گفت: از 12 دی ماه تا پایان بهمن ماه برنامه‌های ویژه 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار می‌شود. در این شهرستان 40 برنامه شاخص با همکاری سپاه برگزار می‌شود.

  9 دی 1397
بخش : جامعه
کد خبر: 60748
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام