۴۰۰ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد ۴۰۰ پروژه هفته دولت در رامیان افتتاح شد

همزمان با اولین روز هفته دولت ۴۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای شهرستان رامیان در مراسمی متمرکز با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان و مسوولان محلی در مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ پروژه دیگر آغاز شد.

به گزارش گلستان فردا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها با بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار گفت: اراده دولت سیزدهم این بود که واقعیت‌ها را بگوید و با همراهی مردم برای مردم کار کند.

سیدمحمدرضا سیدالنگی بیان کرد: رییس جمهور عزم خود را برای خدمت به مردم جزم کرده و بررسی عملکرد یکساله دولت با وجود همه مشغله‌های دولتمردان نشان از کارآمدی و صرف انرژی مضاعف دارد.

وی تاکید کرد: باید واقعیت‌ها را روشنگری کرد و امید را به مردم هدیه داد و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر جهاد تبیین تلاش کرد.

فرماندار رامیان هم در این مراسم گفت: گفتمان دولت سیزدهم مردم محوری است و در طول یکسال گذشته دولتمردان تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار بردند.

مهدی استیری افزود: انجام ۳۱ سفر استانی در یکسال و گفتگو با مردم و بررسی مشکلات آنان از نزدیک از سوی دولتمردان نشان از اراده دولت در این خصوص دارد و همه ما باید در مسیر حمایت از اعتماد عمومی مردم به دولت تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: ۴۱۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزای رامیان با اعتبار بالغ بر ۱۸۲ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد که امیدوارم مردم ثمره تلاش مسوولان را در مسیر تحقق رفاه و عدالت اجتماعی لمس کنند.

به گفته وی، مرحله اول بهسازی راه رامیان سه راهی شاهرود با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، مقاوم سازی مسکن روستایی با ۸.۵ میلیارد تومان و آب بندان لاله باغ با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار از شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی شهرستان است و عملیات اجرایی پروژه‌هایی مانند مخزن بتنی ۲ هزار متر مربعی، کف سازی بافت روستایی پاقلعه و مخزن هزار متر مکعبی شهرک صنعتی رامیان هم امروز آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی ‌اصغر ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان هم با تاکید بر جهاد تبیین گفت: باید تلاش‌های دولت سیزدهم در مسیر رفع مشکلات مردم به صورت شفاف تبیین شود.

وی افزود: شهرستان رامیان در صورت حمایت دولتمردان می‌تواند به قطب اقتصادی، توریستی و گردشگری گلستان تبدیل شود که تحقق آن پیگیری مسوولان را می‌طلبد.

  2 شهریور 1401
بخش : آزادشهر / اقتصادی
کد خبر: 67526
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام