نماینده گلستان صدر جدول لیگ دسته 3 فوتبال کشور را پس گرفت

تیم دارائی گز تنها نماینده گلستان در مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز شنبه و از هفته شانزدهم این رقابتها در یک دیدار بیرون ازخانه با نتیجه سه بر یک آریا سنگسر سمنان را برد و با 34 امتیاز صدر جدول این رقابت ها را پس گرفت.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در این مسابقه در ورزشگاه ولایت سمنان تیم داراپی گز با دو گل هادی ریاحی و تک گل صالح اربابی میزبان خود را از پیش رو برداشت و در فاصله 2 هفته مانده به پایان رقابتها با قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی، به بخت اول صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور تبدیل شد.
هادی حاجی آبائی ،میثم زمانی، منصورقلی خانی، رضا تیما، امین هاشمی، محمدعلی حسینی ،اسلام دبیری، صالح اربابی، بلال میرزاعلی ،هادی ریاحی و شهاب یانپی ترکیب اولیه تیم فوتبال دارایی در این بازی بودند.
ویستا توربین حریف اصلی تیم دارایی عصر امروز به مصاف هیرکانی چالوس رفت که با نتیجه یک بر یک متوقف شد و با 32 امتیاز به رده دوم سقوط کرد.
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان ، حریفان تیم دارایی گز در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور هستند.
دارائی گز در هفته هفدهم این رقابت ها در مجموعه ورزشی امام رضا بندرگز و در آخرین دیدار خانگی این فصل به مصاف نفت ایرانیان تهران می رود.

  31 فروردین 1398
بخش : بندرگز / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 61810
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام