تیم فوتبال دارایی گز به سرنوشت اتکای گلستان دچار می شود؟ / عملکرد ضعیف ورزش و جوانان گلستان در حوزه فوتبال را چه کسی باید پیگیری کند؟!

جلسه هیئت مدیره باشگاه دارایی گز برای ارزیابی شرایط حضور این تیم در لیگ دسته دوم کشور عصر روز دوشنبه ۲۴ تیرماه در محل دفتر باشگاه تشکیل شد.

 

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، اعضاء هئیت مدیره باشگاه دارایی در این جلسه اعلام کردند با تمام تلاشها‌ برای جذب اسپانسر و منابع مالی از سوی این مجموعه و مسئولین استان و شهرستان در حال پیگیری هستند اما آنچه که مشخص است تاکنون  هیچ نتیجه مطلوبی که بتواند شرایط حضور این تیم را در مسابقات فراهم سازد حاصل نشد. تیم دارایی فقط برای حضور آبرومند در مسابقات لیگ‌دسته دو کشور یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و هزینه صعود به لیگ بالاتر نیز بیشتر از این خواهد بود که تامین آن از توان این مجموعه خارج است.

 

اعضای هیئت مدیره در پایان این جلسه عنوان کردند در حالی که لیگ دسته دوم  فوتبال  کشور بزودی آغاز می شود‌  تنها نماینده فوتبال استان  برای حضور  در این رقابت ها به علت عدم تامین منابع مالی وضعیت نا مشخصی دارد‌‌.

 

به همین جهت اگر منابع مالی برای حمایت از این تیم‌ مردمی تامین شود با قدرت در خدمت فوتبال استان خواهند بود در غیر اینصورت تا پایان این هفته امتیاز باشگاه دارایی گز در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به فروش می رسد.

 

حال باید پرسید مسئولان امر برای تامین این اعتبار دست به چه کارهایی زده اند.

مدیرانی که در زمان برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی سایر رشته ها عملکرد درخشان شان به یکباره چشم ها را کور و گوش هارا کر می می کند حال کجایند که بیایند و ببینند که تنها امید فوتبالی استان گلستان به چه روزی افتاده است.

همه ما به جایگاه ورزش فوتبال در بین مردم و در جهان آگاهیم. شایسته است مدیران ورزشی استان که در هنگام کسب تجربه ها وصعودها همواره در صف نخست تقدیر و تشکر ها قرار دارند برای تنها امید فوتبالی گلستان که رو به زوال و نابودی است چاره ای بیندیشند،  ورزشی که امید را در دل جوانان یکی از شهرستان های گلستان روشن نگه داشته و نیازمند توجه بیشتر است.


امیدی که با یادآوری وضعیت تیم اتکای گلستان روز به روز  رو به زوال و نابودی و کمرنگ شدن است.


امید است استانداری گلستان و اداره ورزش و جوانان از خواب خرگوشی افتخارات پیشین ورزشی بیرون بیایند و کمر همت را برای تنها تیم فوتبال گلستانی و جوانان این استان بردارند.

  26 تیر 1398
بخش : بندرگز / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 62497
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام