انصراف دارایی گز از رقابت های لیگ ۲ فوتبال کشور

بنا بر شنیده های غیر رسمی اما موثق، به زودی مذاکرات رسمی برای واگذاری امتیاز تیم دارایی گز در لیگ ۲ فوتبال کشور وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ قریب به ۲ هفته است که نمایندگان یکی از کارخانجات بزرگ تولید کننده مواد غذایی در کشور به صورت محرمانه با مدیران ارشد تیم دارایی گز رایزنی هایی انجام داده اند تا با قیمت مناسب امتیاز لیگ ۲ فوتبال کشور را که با چنگ و دندان و در نهایت بی بضاعتی از سوی یک تیم روستایی حاصل شده است؛ به استان دیگر منتقل کنند.

اینکه مدیران دارایی گز که با تحمل سختی ها و مشقات فراوان، آرزوی چندین ساله جوانان گلستان و هزاران هوادار عاشق را محقق کرده و اکنون راضی به انجام مذاکرات جدی با خریدار شده اند؛ جای سوال بسیاری را در ذهن دلسوزان ورزش گلستان بر جای گذاشته است !

اوایل شهریور ماه جاری مسابقات فوتبال لیگ ۲ کشور آغاز می شود و دارایی گز به عنوان نماینده قلبهای عاشق فوتبال باید در این رقابت ها از آبروی فوتبال گلستان دفاع کند و تا آن روز کمتر از ۲ونیم ماه باقی مانده است که اکنون نیز برای جذب بازیکن جدید و فراهم سازی مقدمات کار دیر شده است.

نمی دانم در روزهای آینده چه اتفاقی می افتد اما بنا بر گفته مدیرعامل دارایی گز،  تا هفته آینده تکلیف حضور دارایی گز در رقابت های لیگ ۲ فوتبال کشور مشخص می شود و تقریباً می شود حدس زد که فقدان منابع مالی پایدار و مطمئن، اصلی ترین عامل بی میلی مدیران دارایی گز برای حضور در فصل جدید  رقابت ها باشد و تاکنون کسی از مسئولان استانی جز مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و فرماندار بندرگز برای حمایت مالی از این تیم چراغ سبز نشان نداده اند !

اسماعیل البرزی

  28 خرداد 1398
بخش : بندرگز / فوتبال و فوتسال
کد خبر: 62323
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام