سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش:
پروژه ملی ترسیب کربن در ۲۷ هزار هکتار از اراضی گلستان اجرا می‌شود

گالیکش-سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش گفت: پروژه ملی ترسیب کربن در استان گلستان از سال گذشته در ۱۰ روستا گالیکش و ۸ روستا شهرستان مینودشت به وسعت ۲۷ هزار هکتار و برای ۲ هزارو ۸۹۸ خانوار در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، صفر سیجانی اظهارداشت: با توجه به تعامل منابع طبیعی با دادگستری و نگاه ویژه دادگستری 170 فقره پرونده دادگستری حکم جایگزین حبس در حوزه منابع طبیعی صادر شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش گفت: از 170 فقره پرونده صادره احکام جایگزین حبس،تعداد 53 فقره رای به آبیاری عرصه های نهال کاری شده صادر و 109  فقره در سطح 20 هکتار نهال کاری در عرصه های منابع طبیعی توسط مجرمین رای صادر شده است.

وی افزود: 2 مورد از این پرونده‌ها نیز رای به احداث آتش‌بر در حاشیه مزارع متصل به اراضی جنگلی به وسعت 20 کیلومتر و 6 مورد نیز برای حفاظت از اراضی منابع طبیعی برای مدت یک تا 6 ماه رای صادر شده است.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش بیان داشت: پروژه ملی ترسیب کربن از سال گذشته در 10 روستا گالیکش و 8 روستا شهرستان مینودشت به وسعت 27 هزار هکتار و برای 2 هزارو 898 خانوار در حال اجرا است.

 

  15 اسفند 1397
بخش : گالیکش / جامعه
کد خبر: 61260
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام