امام جمعه گالیکش:
عمل به دستورات الهی و گسترش ارزش های دین مقدس اسلام، ذیل سایه امنیت

 امام جمعه گالیکش گفت:  عمل به دستورات الهی و گسترش ارزش های دین مقدس اسلام را ذیل سایه امنیت می برد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام سید محمد دلبری  در نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در نگاه قرآن امنیت وسیله ایست که با بودن آن انسان ها می توانند زیر سایه آن دستورات الهی را عمل کنند و ارزش های دین مقدس اسلام را گسترش بدهند.

امام جمعه گالیکش افزود: دشمنان امروزه به دنبال این هستند که دروغ های زیادی را راجع به مسئولین و مقام عظمای ولایت، این نظام مقدس، نیروهای مسلح و شما مردم در فضاهای حقیقی و مجازی بیان کنند و ذهن نوجوانان و جوانان ما را از ما بگیرند.

وی با اشاره به رحلت علامه حسن زاده آملی، ایشان را یک دانشمند ذوالفنون، عالم ربانی و حکیم، صاحب آثار گرانقدر و سالک توحیدی خطاب کرد و گفت: آن چیزی که وی را به این مقام رساند ساده زیستی، تقوا، اخلاص، مردم داری، تواضع، بصیرت و ولایتمداری ایشان بود.

حجت الاسلام دلبری، ایثار و فداکاری شهید لَندی را یادآور منزلت نیکوکاری اجتماعی دانست که از جمله ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی جوانان و نوجوانان زیادی مانند شهید لَندی ها دارد و به آن افتخار می کنیم و همین ایثارگری های جوانان ما در دوران دفاع مقدس و در دوران فعلی است که باعث عزت و عظمت اسلام و مسلمین و جهان اسلام شد و کمر همه‌ی دشمنان را در هم شکست .

  9 مهر 1400
بخش : گالیکش / مذهبی
کد خبر: 65015
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام