فرماندار گالیکش:
75 درصد از تعهد اشتغال سال جاری در گالیکش تحقق یافته است

فرماندار گالیکش گفت: تا پایان دی ماه امسال  تعهد اشتغال در شهرستان گالیکش به تحقق 75 درصدی رسیده که امیدواریم باتلاش همه دستگاه‌ها این میزان تا پایان سال 1400 به ۱۰۰% ارتقاء یابد.

به گزارش گلستان فردا، علی جوان، در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان اظهار کرد: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد، میزان تعهد اشتغال در سال‌جاری تعداد یک‌هزار و 154 نفر برای شهرستان گالیکش تعیین شده است که عملکرد شهرستان تا کنون ۸۷۱ نفر می‌باشد.

وی گفت: در حوزه پرداخت تسهیلات کرونا با همکاری بانک‌های عامل تعداد ۵۰۳ مورد تسهیلات با مبلغ ۵۳ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۶۰۳ نفر در سطح شهرستان انجام شده است.

رئیس اشتغال دراین شهرستان ادامه داد: در سال 1400 سهمیه پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی مبلغ 14 میلیارد ریال بوده که تا به امروز تعداد 42 طرح با مبلغ 7.5میلیارد ریال به بانک رفاه کارگران بعنوان بانک عامل این طرح درشهرستان گالیکش معرفی شده و از این تعداد نیز ۲۹نفر موفق به دریافت تسهیلات خود جمعا به میزان 4.35 میلیارد ریال شده‌اند

  6 بهمن 1400
بخش : گالیکش / اقتصادی
کد خبر: 66237
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام