فرماندار گالیکش:
۴۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات سفر استانی رییس جمهور در گالیکش جذب شد

 جوان

فرماندار گالیکش گفت: ۴۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر اسفند پارسال رییس جمهور به استان گلستان در حوزه این شهرستان جذب شد و ۱۰۰ درصد آن برای محرومیت‌زدایی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش گلستان فردا، علی جوان‌حاذق‌خواه روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان با حضور محمدرضا کنعانی مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان اظهار کرد: رضایت و تکریم ارباب رجوع باید به‌طور ویژه در دستور کار مسوولان ادارات و سازمان‌ها قرار گیرد و تداوم آن از سوی کارکنان مورد نظر باشد.

وی افزود: مدیران و مسوولان ادارات گالیکش برنامه دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و تکریم از این عزیزان و سرمشق قرار دادن وصیت نامه شهدا را در راس امور خود قرار دهند و همچنین با توجه به فرارسیدن هفته‌های پدافند غیرعامل و تربیت‌بدنی برنامه‌هایی در خور نام شهرستان اجرا کنند.

جوان بر ضرورت اجرای برنامه ورزش صبحگاهی از سوی ادارات و کارکنان تاکید کرد و گفت: ورزش به ویژه ورزش صبحگاهی در تقویت جسم و روح افراد بسیار تاثیرگذار است و چه بسا کارکنان ادارات با انجام آن در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم توفیقات بیشتری خواهند داشت.

وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت ارائه خدمات و عملکرد ادارات و دستگاه‌ها به مردم خاطرنشان کرد: همه ادارات، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی عملکرد خود در ۶ ماهه نخست امسال را برای اطلاع و آگاهی بیشتر جامعه در اختیار مردم به ویژه رسانه‌ها قرار دهند تا گام مهمی در راستای شفاف‌سازی امور باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان نیز در این نشست یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست را پیشگیری و مقابله با حریق‌های احتمالی در حوزه‌های استحفاظی دانست و گفت: از آنجا که گالیکش به دلیل شرایط جوی و جغرافیایی همه ساله با آتش‌سوزی‌ در فصل پاییز مواجه است از محل اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان تجهیز شهرستان (منطقه حفاظت شده لوه و پارک ملی گلستان) به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا کنعانی افزود: تجهیزات مورد نظر شامل یک دستگاه خودروی عملیاتی، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی، یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه اره موتوری، یک دستگاه دمنده و دیگر لوازم مورد نیاز است که به‌زودی در مراسمی با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، استاندار و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی در گالیکش رونمایی می‌شود.

وی به الگوی مدیریت مشارکتی در پارک ملی گلستان اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم زمینه بهره‌برداری پایدار مردم از مناطق تحت مدیریت محیط زیست را فراهم سازیم که این موضوع نیازمند همکاری و حمایت مجموعه شهرستان است.

 

  26 مهر 1401
بخش : گالیکش / اقتصادی
کد خبر: 67833
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام