فرمانده سپاه نینوای گلستان:
سپهبد سلیمانی سردار قلبها بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/10/13/11139393_345.jpg

سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپهبد سلیمانی سردار و حاکم بر قلبها بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای گلستان در ویژه برنامه سردار دلها به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سیمای مرکز گلستان گفت : حق حاج قاسم شهادت بود و کمتر از این نباید رخ می‌داد و رهبر معظم انقلاب بار‌ها ایشان را یک شهید زنده نامیدند.

او افزود: فرمانده خوب فرمانده‌ای است که فرمانبر خوبی باشد که حاج قاسم والاترین فرمانده ِفرمانبر سپاه بود که ذوب در ولایت بود ، حاج قاسم بر قلوب انسان‌ها حاکم بود و ما بسیاری از اصول زندگی را از ایشان یاد گرفتیم.

سردار معروفی افزود : تواضع حاج قاسم زبانزد خاص و عام بود و با قاطعیت می‌گویم آمریکایی‌ها با هدف قراردادن حاج قاسم، قلب ملت ایران هدف گرفتند و حماقت بزرگی کردند.

سردار معروفی ادامه داد : سپهبد شهید سلیمانی در مکتب امام رشد کرد و با تاسی به آیات قرآن انسان‌های زیادی را تربیت کرد و ما امروز در جبهه انقلاب حاج قاسم‌های زیادی داریم که یکی از آن‌ها سردار قاآنی است.

  14 دی 1398
بخش : خبرها / اخبار داغ / داخلی
کد خبر: 63094
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام