استاندار گلستان در مراسم گرامیداشت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان:
سپهبد سلیمانی سرمایه بزرگ اجتماعی کشور بود/شهادت سردار سلیمانی موجب تقویت وحدت ملی می شود

استاندار گلستان با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی در سطح ملی و بین اللملی اظهار کرد: سپهبد سلیمانی به معنای واقعی سرباز وطن و سرمایه بزرگ اجتماعی کشور بود و بدون شک شهادت این سردار رشید اسلام موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس پیش از ظهر امروز یک شنبه ۱۵ دی در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی وحدت گرگان با حضور مردم ولایتمدار و داغدار, آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان, فرماندهان نظامی و انتظامی ضمن تسلیت شهادت ایشان به تمامی آزادگان جهان تصریح کرد: اقدامات سردار سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس ایران , امنیت کشور را تضمین کرد و باید سالها بگذرد تا همگان بدانند خداوند چه نعمت بزرگی را به ما اعطا کرده بود.
وی افزود: راه و منش سردار سلیمانی به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی باید در بین آحاد مردم تبیین شود چرا که ایشان از گرایشات جناحی و سیاسی عبور کرده بود.
استاندار گلستان سردار سلیمانی را سرباز واقعی وطن دانست و گفت: ایشان به واقع در خدمت مردم, انقلاب, امام و رهبری بود و شهادت ایشان بی تردید موجب تقویت وحدت ملی خواهد شد.
دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: همانگونه که زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برکات فراوانی داشت شهادت ایشان نیز منافع ملی را تقویت می کند .
همچنین در این مراسم فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در سخنانی اظهار کرد:دشمنان گمان نبرند که با شهادت حاج قاسم کار تمام است ؛ این تازه شروع ماجراست ، شروعی که فروغ دشمنان خواهد بود.
سردار حسین معروفی تصریح کرد:حاج قاسم ما را امت عاشورا می دانست که پرورش یافتگان مکتب حسین بن علی(ع)  هستیم و آنچه که حاج قاسم را عزیز کرد این بود که ایشان در طول ۴۱ سال مجاهدت دستش در دست امامین انقلاب بود ، در فتنه ها تردید نکرد و هیچگاه جلوتر از امام جامعه حرکت نکرد.

  15 دی 1398
بخش : سیاسی / داخلی
کد خبر: 63097
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام