نماینده مردم آق قلا در مجلس:
عزل استاندار گلستان حرکت انقلابی بود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از شاخص های مدیریت عالی استان چگونگی مدیریت بحران است و عزل استاندار گلستان حرکت انقلابی بود.

نورمحمد تربتی‌نژاد عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان که با حضور رئیس جمهوربرگزار شد، اظهار کرد: باید از تجربه بحران های گذشته استفاده کرد و برای مدیریت بحران های بعدی از آنها بهره برد.

وی افزود: هم اکنون جاده و راه آهن گرگان به اینچه برون در مسیر سیل قرار دارد چرا که در زمان ساخت، گذرگاه‌های آب دیده نشده است.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عزل هاشمی، استاندار گلستان را حرکت انقلابی دانست و ادامه داد: یکی از شاخص‌های مدیریت مدیران عالی استان باید چگونگی مدیریت بحران باشد.

وی تصریح کرد: استفاده از اطلاعات پیش بینی‌ها در پیشگیری خوب بود اما در اینجا به خصوص در سد وشمگیر، پیشگیری در عین دلسوزی خوب انجام نشد و آب‌ماندگی خسارت وارد کرده است.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برآوردهای دقیق انجام و خسارت ها در بخش‌های مختلف به موقع پرداخت شود.

  7 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61464
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام