سرپرست استانداری گلستان:
تالاب گمیشان لایروبی می شود/ افزایش سرعت تخلیه آب به دریا

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، میرمحمد غراوی اظهار کرد: اگر فردا (سه شنبه) از شدت بارش کاسته شود و خطر ذوب برف نداشته باشییم امید داریم بتوانیم سیلاب در گلستان را کنترل کنیم.

وی با اشاره به این که آمادگی لازم برای تخلیه آب را به دست آورده ایم، افزود: با اقدامات مهندسی که در بالادست سد وشمگیر انجام می دهیم امیدواریم سیلاب به مناطق شهری و روستایی بیش از این آسیب نزد و حجم سیلاب  با سرعت بیشتری به سمت دریا تخلیه شود.

سرپرست استانداری گلستان ادامه داد: اقدامات مهندسی انجام شده در شمال گمیشان جواب داد و با لایروبی انجام شده در کانال اصلی گمیشان آب با سرعت خوبی در حال انتقال به دریاست.

وی اضافه کرد: در شمال گمیشان و شهر گمیش تپه هم اقداماتی را برای لایروبی کانال های موجود آب  انجام داده ایم که آب را به دریا نزدیک می کند.

غراوی تصریح کرد: لایروبی تالاب گمیشان و انتقال آب به سمت دریا از این مسیر هم در حال انجام است و بسیار امید داریم در روزهای آینده آب از شهرها و روستاها تخلیه شده و به دریا منتقل شود.

  12 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61531
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام