فرماندارگمیشان با اعلام آخرین مفقودی پیداشده قایوق واژگونی؛
در قایق واژگون شده شهرگمیش تپه 17 نفر نجات یافته و 6 نفرجان باختند

فرماندار گمیشان گفت: در قایق واژگون شده سه شنبه شب هفته گذشته 17 نفر نجات یافته و 6 نفر نیز جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ امیرشیر توماج با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: این حادثه در محدوده جنوبی شهر گمیش تپه و در محل تپه نقره ای رخ داده است.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این حادثه نیروهای امدادی و مردم در محل حضور و عملیات خود را برای نجات و پیدا کردن مفقودین آغاز کردند.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان اضافه کرد: این عزیزان در کنار دستگاه ها از زمان شروع سیل در استان با تعهد، عشق و علاقه در برابر ورود آب به شهر شبانه روز جانانه در تلاش بودند.

فرماندار گمیشان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان گفت: طی چند روز اخیر در سطح شهرستان نمایش زیبایی از وحدت و همدلی مردم از اقصی نقاط کشور و دستگاه های دولتی و نظامی به زیبایی نمایان بوده است.
گفتنی است نازمحمد خالدی، احمد عبدالحسینی،عبدالعظیم نیانی، تاج قلی جهانی، بهزاد تاتاری و سلیم صوفیانی جان باختگان این حادثه می باشد.

  14 فروردین 1398
بخش : گمیشان / حوادث
کد خبر: 61554
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام