به ریاست سرپرست استانداری؛
جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان به ریاست سرپرست استانداری و با حضور فرماندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و مسئولین دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "میرمحمد غراوی" سرپرست استانداری گلستان در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح گمیشان گفت: تسریع بخشیدن به سرعت هدایت آب به سمت دریا مهمترین برنامه در طول این مدیت درگمیشان بوده است.
وی افزود: بوسیله بیل های مکانیکی نیروهای مسلح و سایر دستگاه ها عملیات لایروبی گرگانرود و کانال های سطح شهرستان گمیشان انجام شده است.
غراوی با اشاره به لایروبی کانال های ملت، رهبری و صفا ایشان خاطر نشان کرد: توسط تجهیزات ارتش و سپاه لایروبی و تعریض هر یک از این کانال ها به صورت مداوم در حال انجام می باشد.
سرپرست استانداری گلستان تصریح کرد: عملیات لایروبی از دریا به سمت کانال ها توسط بارج شناور و کاتر ساکشن نیروهای مسلح در حال انجام است.
وی با اشاره به آب های ورودی به مراتع شمال گمیشان نیز بیان داشت: جهت تسریع در هدایت این آبها کانال محیط بانی لایروبی و لوله گذاری در این مسیر جهت تسریع در هدایت آب انجام خواهد شد.
غراوی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت نیروهای مسلح در وصل کردن کانال رهبری و صفا ایشان گفت: با وصل کردن این دو کانال قدرت تخلیه آب ها به سمت دریا افزایش یافته است.
"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان نیز در این جلسه گفت: 55 هزار هکتار از اراضی شهرستان دچار خسارت ناشی از سیل شده است.
وی افزود:217 میلیاردو 306میلیون تومان به بخش کشاورزی شهرستان خسارت وارد شده است.
توماج با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح شهرستان گفت: چندین بیل مکانیکی در نقاط مختلف شهرستان مشغول فعالیت هستند تا آب هر چه سریعتر به سمت دریا هدایت شود.
در این جلسه هر یک از دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران گمیشان گزارشات خود را ارائه دادند.

  17 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61586
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام