معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:
بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر از راه های گلستان در سیل خسارت دید

گرگان- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیش از هزار کیلومتر از راه ها و ۵۰۰ فقره ابنیه فنی مناطق سیل زده خسارت دیدند.

غلامرضا بیکی اظهار کرد: سیلاب اخیر به حدود هزار کیلومتر از سطح راه ها، ۵۰۰ فقره ابنیه فنی و ۳۹ دستگاه ماشین آلات راهداری بیش از دو هزار و ۶۷۰ میلیون ریال خسارت واردکرد.

وی با با بیان اینکه ترمیم و بازسازی آنها در اولین فرصت پس از فروکش کردن آب آغاز می شود، توضیح داد: بر اثر سیل اخیر، ۷۰ کیلومتر از راه ها به طور کامل از بین رفتند و ۹۲۷ کیلومتر از راه ها هم بین ۵۰ تا ۸۰ درصد خسارت دیدند.

به گفته وی، تعداد ۲۰۸ فقره آبرو، ۱۳ پل تا دو متری و سه فقره پل بزرگتر از دو متری تخریب کامل شدند و ۱۷۲ فقره آبرو، ۱۱۳ پل تا دو متر و ۱۸ فقره پل بزرگتر از دو متر هم بین ۵۰ تا ۸۰ درصد متحمل خسارت شدند.

بیکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه ۳۹ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین هم آسیب دیدند، افزود: حدود ۱۰۰ نقطه از راه ها برای انتقال آب برش خورده که فعلاً حدود ۳۵ نقطه با لوله گذاری های بتنی و فلزی ترمیم شده اند و راه دسترسی موقت مردم برقرار شده است.

وی ادامه‌ داد: در حال حاضر هیچ روستایی در مناطق سیل زده نیست که راه دسترسی نداشته باشند و راه هایی هم که مسدود شدند، دسترسی موقت پیدا کردند و بلافاصله بعد از فروکش آب کارهای ترمیمی آنها در اولین فرصت انجام خواهد شد.

  19 فروردین 1398
بخش : اخبار شهرستان ها / گمیشان
کد خبر: 61632
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام