توسط راهداران صورت گرفت:
احداث23 پل موقت در محورهای سیل زده گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از احداث 23 پل موقت بر روی محورهای سیل زده گمیشان-بندرترکمن، گرگان- آق قلا و محور سیمین شهر-آق‌قلا در استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "غلامرضا بیکی" اظهارداشت:17 فقره از این پل ها ساخته شده و بقیه در حال ساخت است تا مردم و بویژه امدادگران بتوانند تردد کنند.

وی با بیان اینکه در احداث این پل‌ها، ادوات و تجهیزات و ماشین آلات راهداری، ارتش و سپاه به کار گرفته شدند، افزود: 18برش توسط مردم محلی روی محور بندرترکمن تا گمیشان حدفاصل خواجه نفس تا گمیشان توسط مردم زده شده بود که تاکنون بر روی 15 نقطه از محور پل خرپایی و لوله های فلزی و بتنی ساخته شد.

به گفته وی، پل های محور گرگان- آق قلا و محور سیمین شهر- آق قلا نیز احداث شدند.

بیکی یادآورشد: در احداث این پل‌ها لوله‌هایی با قطرهای متفاوت از یک تا دو متر که هرکدام حدود 60 میلیون ریال هزینه داشته، استفاده شده است.

  10 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61509
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام