مدیر بنادر و دریانوردی گلستان:
لایروب جنوب کشور باید به منطقه لایروبی کانال ها انتقال داده شود

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: یک لایروب در جنوب کشور است که باید به منطقه انتقال داده شود که پیش‌بینی می‌شود این پروسه سه الی چهار ماه به طول بینجامد.

به گزارش گلستان فردا، اله یار اسعدی شامگاه دوشنبه اظهارکرد: بعد از تأمین اعتبار لازم و دستور رئیس جمهوری و همچنین انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای لایروبی کانال آشوراده، به عنوان پیمانکار پروژه، در اولین اقدام یک دستگاه بیل مکانیکی به منطقه اعزام شد و پس از استقرار تیم‌های فنی، پیمانکار در حال تجهیز کارگاه اجرایی است.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان افزود: سازمان بنادر و دریانوردی هم کار تدوین نقشه‌های عملیاتی پروژه را به اتمام رسانده و در حال استخراج داده‌های هیدروگرافی است که آنها را به پیمانکار تحویل دهد.

وی بیان کرد: از طرف دیگر نقشه‌های اجرایی داک، محل انباشت و دپوی رسوب، تدوین و این محل‌ها در سه نقطه مشخص و به پیمانکار ابلاغ شده است.

اسعدی با بیان اینکه بعد از تعطیلات نوروز کارگاه اجرایی لایروبی کانال‌ها عملاً فعال خواهد شد، اضافه کرد: پس از آن لایروب‌ها به منطقه انتقال داده خواهند شد.

مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: یک لایروب در جنوب کشور است که باید به منطقه انتقال داده شود که پیش‌بینی می‌شود این پروسه سه الی چهار ماه به طول بینجامد.

وی عنوان کرد: دو دستگاه لایروب هم در شمال کشور بوده که با توجه به اینکه تحت مالکیت بخش خصوصی است، باید قرارداد با آنها منعقد شود تا به خلیج گرگان انتقال یابند.

  9 فروردین 1401
بخش : گمیشان / اقتصادی
کد خبر: 66599
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام