سردار معروفی در راهپیمایی روز قدس شهرستان گنبد :
«معامله قرن» خیانت جدید آمریکا برای مصونیت رژیم غاصب صهیونیستی است

http://basijnews.ir/files/fa/news/1398/3/10/2268698_798.jpg

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: «معامله قرن» خیانت جدید آمریکا برای مصونیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان گنبد کاووس در جمع مردم روزه دار این شهرستان ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان گفت: حضور پرشور امروز مردم قهرمان شهرستان گنبد در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان از هوشمندی و بزرگی مردم این شهرستان است.

وی افزود: بیش از 70 سال سرزمین فلسطین را که قلب جهان اسلام است مورد اشغال ناجوانمردانه ی کشور خبیث انگلستان برای سامان دادن یهودیت در قلب جهان اسلام و برای مقابله با اسلام ناب قرار گرفته است.

معروفی تصریح کرد: وجب به وجب خاک کشور فلسطین را اشغال کردند و مردم عزیز را از کشورشان با حمایت روباه پیر(انگلستان) اخراج و آواره کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه کشور های اطراف و عرب منطقه با وجود ادعای مسلمان و هم زبان بودن هیچگونه کمکی به مردم مظلوم فلسطین نکردند خاطر نشان کرد: با وجود پدیده ی بزرگ قرن یعنی تشکیل انقلاب اسلامی ایران به فرماندهی ، رهبری و امامت امام خمینی (ره) دو اتفاقی بزرگ در فلسطین رخ داد.

سخنران مراسم روز قدس شهرستان گنبد بیان داشت: حرکت مقابله ای در فلسطین پس از انقلاب اسلامی رنگ دینی بیشتری به خود گرفت و خروجی آن امروز جبهه ی مقاومت اسلامی که بر اساس اصول دین اسلام پایه گذاری شده است.

وی دومین حرکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در فلسطین که به وسیله ی نهضت آزادی بخش اتفاق افتاد را انتفاضه ی فلسطین برشمرد و تاکید کرد:انتفاضه ی فلسطین ابتدا با شورش های مردمی با سنگ آغاز و امروز به موشک های نقطه زن تبدیل شده که نشان از قدرت بزرگ جبهه اسلام و جبهه مقاومت است.

معروفی در ادامه افزود: چیزی که امروز دشمنان ما ، آمریکا و اسرائیل را نگران و سردرگم کرده این قدرت دفاعی در بیخ گوش آنها در فلسطین است.

فرمانده سپاه نینوا گستان تصریح کرد: همه ی کشوری های غربی و برخی از کشور های مرعوب منطقه به دنبال مصونیت رژیم غاصب برای اهداف صهیونیست و اهداف آمریکا هستند.

سخنران مراسم روز قدس شهرستان گنبد خاطرنشان کرد: اگر چند کشور عربی 6 روز نتوانستند در مقابل آمریکا مقاومت کنند ، امروز یک گردان کوچک در فلسطین با قبضه های سلاح خود ساخته که مدرن هم نیستند تمام اسرائیل را به هم میریزند.

وی ایران را تنها کشوری دانست که در این دنیای تنهای مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین در کنارشان بوده و در ادامه تاکید کرد: انقلاب اسلامی پایه گذار همان اسلام ناب محمدی(ص) بوده که خود را سپر بلای مردم فلسطین کرده است.

معروفی گفت: در غزه یک شیعه وجود ندارد اما تنها کشور دنیا که در کنار ملت فلسطین ایستاده اند مردم ایران و حکومت شیعه ی انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه برای انقلاب اسلامی ایران شیعه و سنی فرقی نمیکند و استمرار تفکر نبوی و مکتب وحی است افزود: بزرگترین کشوری که به ملت مظلوم فلسطین خیانت کرده و ادعای ام القری بودن در جهان اسلام را هم دارد کشور وهابی عربستان است.

سخنران مراسم روز قدس شهرستان گنبد تصریح کرد:کدام رهبری در دنیا به غیر از امام(ره) گفت این غده ی سرطانی(رژیم صهیونیستی) باید از بین برود و امام بعد از او فرمود ما پای آرمان فلسطین ایستاده ایم و فلسطین باید به جهان اسلام بازگردد.

وی در ادامه به مسئله ی معامله ی قرن نیز اشاره کرد و بیان داشت: این معامله ی جدیدی که بعنوان معامله ی قرن مطرح شده خیانت جدید آمریکا برای مصونیت رژیم غاصب صهیونیستی است.

معروفی خاطرنشان کرد: سران کشورهای ترسو ، بزدل و بی هویت منطقه همانند عربستان ، مصر ، اردن ، بحرین و امارات حمایت کننده ی این جریان هستند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: در این معامله ، نه آرمان ، نه خاک ، نه حاکمیت ، نه آوراگان و نه رای و نظر مردم فلسطین لحاظ شده است.

سخنران مراسم روز قدس شهرستان گنبد گفت: مهمترین هدف این معامله ی ننگین قرن ، تثبیت رژیم اشغالگر بعنوان حکومت همیشگی در قلب جهان اسلام برای مزاحمت مسلمین است.

وی با بیان اینکه در طی این سال ها برای رسیدن به اهداف خود لحظه ای عقب ننشسته اند و فقط روش های آنها تفاوت کرده است افزود: قطعا این خباثت ها با هوشمندی ملت های مسلمان و استحکام جبهه ی مقاومت در منطقه باز هم به نتیجه نخواهد رسید.

  10 خرداد 1398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام