استاندار گلستان:
حمایت از توسعه اقتصادی در گلستان ضروری است

استاندار گلستان گفت: گلستان به برکت دولت سیزدهم دارای چشم انداز توسعه در تمامی بخش‌ها بوده و مسوولان آن تلاش دارند سرمایه‌گذاری را در این خطه افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی محمد زنگانه اظهار کرد: ۴۷ درصد جمعیت استان در روستا زندگی می‌کنند که ۷۵ درصد آن جزو دهک یک تا پنج جامعه هستند و این نشان دهنده فقر درآمدی است.

وی یادآور شد: گلستان به برکت دولت سیزدهم دارای چشم انداز توسعه در تمامی بخش‌ها بوده و مسوولان آن تلاش دارند سرمایه‌گذاری را در این خطه افزایش دهند.

زنگانه ادامه داد: طی ۲ سال اخیر سرمایه‌گذاری در این استان از ۵۶۰ هزار میلیارد ریال در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

استاندار گلستان با تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال این استان، گفت: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته نیاز استان به ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، ۱۲۰ هزار نفر بوده و سهمیه کم ابلاغ شده سال جاری به استان (۲۵ هزار و ۳۸۰ نفر) گلایه داریم.

  7 آذر 1402
بخش : گنبد کاووس / اقتصادی
کد خبر: 70089
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام