پرواز اولین بالن تفریحی در شهر گرگان همزمان با جشنواره تابستانی هیرکان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از پرواز اولین بالن تفریحی در حاشیه جشنواره تابستانی شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران، مهندس ابراهیم کریمی با اعلام این خبر گفت: اولین بالن تفریحی شهرستان گرگان به همراه هواپیمای مدل و پاراموتور با همکاری اداره کل میراث فرهنگی گلستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و فرودگاه بین المللی گرگان از ساعت 17 روز یکشنبه 27 مردادماه رونمایی و تا 31 مردادماه در بلوار ناهارخوران به نمایش گذاشته خواهد شد.
او خاطر نشان کرد: پرواز این بالن تفریحی در گرگان گام بزرگی جهت توسعه گردشگری در این شهرستان و همچنین استان می باشد که علاوه بر آب و هوای مطلوب منطقه و وجود طبیعت زیبا و تاسیسات گردشگری مناسب و.... امتیاز دیگری جهت رونق صنعت گردشگری در این شهرستان محسوب می شود.
کریمی یاد آور شد: این بالن تفریحی که در حاشیه جشنواره تابستانی هیرکان واقع جنب رستوران باباطاهر در بلوار ناهارخوران گرگان به معرض نمایش در خواهد آمد، پس از اخذ تمامی مجوزات لازم پذیرای مسافران و گردشگران به صورت دائمی خواهد بود.

  27 مرداد 1398
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 62636
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام