تهیه کننده کنسرت موسیقی
برخی کنسرت های برگزار شده در گرگان جذابیت ندارد

https://img9.irna.ir/d/r2/2019/08/21/3/156565686.jpg

مدیر انجمن سینمای جوان گلستان و یکی از تهیه کنندگان کنسرت موسیقی در استان گفت: برگزاری برخی کنسرت های بی کیفیت در گرگان باعث کاهش استقبال مردم از اجراها شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، محمدرضا ملک زاده در گفت و گو با خبرنگار عنوان کرد: در مجموع استقبال مردم استان گلستان بویژه در گرگان از کنسرت ها خوب است اما نباید از این فضا سوء استفاده شده و اجراهای بی کیفیت یا بلیت های گران به مخاطبان تحمیل شود.

وی ادامه داد: چندی پیش افزایش غیرقانونی قیمت بلیت کنسرت در گرگان را شاهد بودیم اما تاکنون ۴۰۰ میلیون ریال دریافتی مازاد به مردم برگردانده نشده است از دیگر سو برای یک کنسرت که قرار است طی روزهای آینده برگزار شود تا یک میلیون و پانصد هزار ریال از هر نفر دریافت شده که مجموعه این مسائل اعتماد مردم را به برگزار کنندگان کم می کند.

وی اضافه کرد: این روزها افراد غیرمتخصص بدنبال برگزاری کنسرت موسیقی در گرگان هستند اما تجربه ۱۰ سال اخیر نشان می دهد که برگزاری این مراسم ها هنر و تخصص می خواهد و افرادی که وارد این عرصه می شوند نباید در میدان عمل از زیر مسوولیت شانه خالی کنند.

وی با اشاره تلویحی به حمایت ناکافی اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان از حوزه هنر گفت: اجاره ۶۰ میلیون ریالی هر سئانس اجرا در تالار فخرالدین اسعد گرگان که بیشترین سودآوری و درآمد را برای اداره ارشاد دارد باعث شده دست اندرکاران موسیقی درآمدی نداشته باشند. 

ملک زاده اضافه کرد: نتیجه این رویکرد باعث شده خواننده های نه چندان مطرح جای بزرگان موسیقی را بگیرند و نه تنها فضای شادی و مفرح از مردم گرفته شود بلکه دلزدگی نیز پدید آید.

رییس انجمن سینمای جوان گلستان همچنین گفت: این انجمن از سال ۶۳ تاکنون بالغ بر پنج هزار عضو و دانش آموخته در شاخه های مختلف صنعت سینما اعم از فیلمبرداری، عکاسی، میکس، مونتاژ، تدوین و بخش های دیگر داشته است.

ملک زاده افزود: اکنون دفتر انجمن سینمای گلستان تنها در گرگان فعال است اما در تلاش هستیم در دو شهر گنبدکاووس و بندرگز یا علی آباد هم نمایندگی تاسیس شده تا در این شهرها نیز بتوان کلاس های آموزشی برگزار کرد.

وی اظهار داشت: در دوره مدیریت جدید انجمن گلستان؛ سینما سیار در برخی شهرهای فاقد سالن نمایش راه اندازی شد و فیلم های روز در آق قلا، بندرگز و کردکوی به نمایش درآمد و بزودی این مدل را در رامیان و مینودشت هم اجرا می کنیم.

رییس انجمن سینمای جوان گلستان با بیان اینکه در جریان حادثه سیل استان تمامی کمپ های اسکان از اکران فیلم برای سیل زدگان برخوردار شدند، به استقبال ۱۰ هزار نفر از جشنواره فیلم فجر در گرگان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران و اکران فیلم ها با اندک زمانی تاخیر در سینما عصر جدید گرگان و همچنین برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در همین سینما بخش دیگری از اقدامات انجمن بوده است.

ملک زاده یادآور شد: براساس نظرسنجی معاونت آموزشی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوان گلستان رتبه و سطح "خیلی خوب" را کسب کرد که این مهم از بدو تاسیس انجمن تاکنون سابقه نداشته است.

  5 شهریور 1398
بخش : گرگان / موسیقی
کد خبر: 62675
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام