بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور از بازارچه قدیمی خیابان مطهری شهر گرگان

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور به همراه دکتر حق شناس استاندار گلستان ،شهردارگرگان وهیات همراه از بازارچه قدیمی خیابان مطهری شهر گرگان به منظور تبدیل این بازارچه به کارخانه علم و فناوری بازدید کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، فرماندار گرگان در حاشیه این بازدید بیان داشت: تبدیل این مکان توسط پارک علم و فناوری گلستان به شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان پیشنهاد شده است .
محمد حمیدی افزود: زمین این مکان به متراژ 2600مترمربع بوده که حدود 50 غرفه موجود در آن بازسازی و یک سالن آمفی تئاتر و فضای پشتیبان برای ارتباط فعالیت های دانش بنیان وبا هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ ها ، سرمایه‌گذاران و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های مؤثر در ارتقای کارآفرینی ، نوآوری و فناوری در حوزه‌های شهری، بانوان، روستایی پارک علم و فناوری آماده خواهد شد که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

  26 شهریور 1398
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 62761
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام