بازدید معاون رئیس جمهور از مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان گلستان

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز سه شنبه 26 شهریور ماه در سفری یک روزه با استقبال دکتر حق شناس استاندار وارد گلستان شد و از مراکز نوآوری و شرکت های دانش بنیان بازدید کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دکتر در این بازدید ها ابتدا با حضور در شرکت دارو سازی نیاک ، از اقدامات و فعالیت های این شرکت واقع در جاده گرگان به آق قلا دیدن کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین از مرکز نوآوری و فن آوری حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان و محل احداث کارخانه نوآوری در گرگان بازدید کرد .

این کارخانه نوآوری گرگان با هدف جذب شتاب‌دهنده‌ها، استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاران و برگزاری رویدادها و فعالیت‌های مؤثر در ارتقای کارآفرینی و نوآوری و فناوری در حوزه‌های شهری، بانوان، روستایی ایجاد می شود و در عین حال این کارخانه با در اختیار گذاشتن فضای کاری مشترک و با کنارهم قرار دادن استارتاپ ها، تیم های خلاق و مشاوران متخصص، هم افزایی منحصر به فردی را ایجاد می کند.

دکتر ستاری در ادامه این بازدید ها با همراهی استاندار گلستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول از مرکز نوآوری در این واحد آموزشی بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در شهرستان مینودشت از فعالیت های شرکت دانش بنیان پویندگان پزشکی پردیس که تولید کننده انواع کاشتنی های پزشکی (ایمپلنت‌های ارتوپدی) است، بازدید کرد.

مقصد بعدی بازدیدهای معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و استاندار گلستان شرکت دانش بنیان کیمیا پژوهان خاور شیمی در شهرستان گنبد کاووس بود.

دکتر ستاری همچنین از کارخانه نوآوری گنبد کاووس دیدن کرد و مقرر گردیده در جلسه "رونق تولید و اقتصاد دانش‌بنیان" با حضور شرکت ها و پروژه های دانش بنیان حاضر شود و این شرکت ها مسائل، مشکلات و دغدعه های خود را از نزدیک با معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری درمیان گذارند.

  26 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62759
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام