نشست مداحان با فرماندار گرگان در آستانه ماه محرم برگزار شد

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، فرماندار گرگان در جمع مداحان در استانه ماه محرم گفت: مراسمات ماه محرم امسال از سه منظر مهم است یکی آنکه خودعزاداران که در آن مراسم حضور دارند و ارتباط معنوی که ازطریق امام حسین (ع) باخداوندبرقرارمیکنندودیگری از منظر مردم داخل کشورکه چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی رارصدمیکنند ودیگری از منظر مردم خارج از کشور و نگاهی که به تشییع در این ایام دارند.

حمیدی گفت: باید کاری کنیم که خدای نکرده در این مراسم بزرگ با رفتارهای ما خدشه ای به جایگاه معنوی این مراسم والا وارد نشود.

فرماندار گرگان بیان داشت:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا باید تلاش نماییم کاری کنیم مراسمات به نحو احسن برگزار گردد و مواردو دستورالعملهای بهداشتی نیز مد نظر همه قرار گیرد،و در این خصوص مداحان نقش بسیارموثری  دارند

وی گفت: اگر ما درانجام این مناسبت ها تلاش نماییم که حتی یک نفر از عزاداران آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام دچار این ویروس نشوند کار بزرگی را در امر خدمت رسانی به عزاداران آن حضرت به خصوص در قشر سالخورده و بزرگان مجلس انجام داده ایم.

حمیدی گفت: همه برنامه های ماه محرم و صفر باید بر اساس  و دستورالعمل هایی که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و سازمان تبلیغات اسلامی کشور ابلاغ گردیده است وحکم قانون موقت رادارد اجرایی گردد.

  29 مرداد 1399
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 63695
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام