همزمان با سراسر کشور؛
اجرای چهاردهمین رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه در گلستان

سلیمانی فرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اجرای چهاردهمین رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همزمان با سراسر کشور چهاردهمین رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر در استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بیش از8 هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد، افزود: در مجموع ارزش ریالی این بسته ها 4 میلیارد تومان است که در دو مرحله محرم و سفر در بین نیازمندان گلستانی توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از خرید هزار بسته مهر تحصیلی  و نوشت افزار ایرانی اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فصل تحصیلی در حال رسیدن است اولویت توزیع این بسته ها با مناطق محروم استان گلستان است.

  15 شهریور 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 64775
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام