مدیرکل اوقاف گلستان خبر داد؛
توزیع 466 بسته نوشت افزار ایرانی در مناطق محروم و سیل زده گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از اجرای طرح «مهر تحصیلی» توسط خیرین و واقفان گلستانی در استان خبر داد و گفت: 466 بسته نوشت افزار ایرانی در مناطق محروم و سیل زده گلستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه درآستانه آغازسال تحصیلی جدید هستیم با کمک خیرین و واقفان طرح «مهر تحصیلی» در گلستان همزمان با سراسر کشور در استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30 هزار بسته نوشته افزار ایرانی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در کشور توزیع شد، افزود: از این تعداد 466 بسته کامل کیف و نوشت افزار سهم دانش آموزان گلستانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه 36 هزار قلم از اقلام مختلف با الویت مناطق محروم و سیل زده در استان توزیع می شود، گفت: 117 بسته کیف و نوشت افزار برای مقطع متوسطه و 349 بسته هم برای مقطع ابتدایی توسط ادارات اوقاف و امور خیره شهرستان ها و نهادهای حمایتی در استان توزیع می شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ارزش ریالی این اقلام یک میلیارد ریال است اما با یارانه و 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده مبلغ پایانی آن حدود 56 میلیون تومان است.

سلیمانی اظهار کرد: طرح «مهر تحصیلی» با هدف دور نگهداشتن فقر فرهنگی و مادی از جامعه توسط خیرین در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این طرح در مهرماه اجرایی خواهد شد، افزود: با توجه به شعار سال تمام کالاهای تهیه شده ایرانی و با مفاهیم حجاب و عفاف ، خانواده، رونق تولید، استکبار ستیزی و مزامین نماز و فرهنگ زیارت به صورت طرح های مفهومی طراحی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح «مهر تحصیلی» در کنار فعالیت خیران موقوفاتی شاخص چون مرحومان ملا هدایت و ملا محسنی مربوط به منطقه سعد آباد گرگان و مرحومان لطف علی فخوری و میرزا محمد آقا کیا در شهرستان کردکوی مشارکت داشتند.

 

  25 شهریور 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62753
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام