استاندار گلستان؛
شرکت های کوچک و تعاونی ها نماد توسعه هستند

3683624

استاندار گلستان گفت: امروزه الزما حضور و فعالیت شرکت ها و صنایع بزرگ به معنای توسعه یافتگی نیست بلکه نماد توسعه شرکت های کوچک و تعاونی ها هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، حق شناس استاندار گلستان در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ملی و افتتاح همزمان ۲۶۸ طرح تعاونی در سراسر کشور ضمن تبریک هفته تعاون گفت: امروزه الزماً حضور و فعالیت شرکت‌ها و صنایع بزرگ به معنای توسعه یافتگی نیست بلکه نماد توسعه شرکت‌های کوچک و تعاونی‌ها هستند.

وی ادامه داد:تعاونی‌ها از منظر عدالت اجتماعی، تقسیم ثروت، توزیع عادلانه درآمد، تعدد سهامداران سودآور هستند.

حق شناس گفت:خوشبختانه در قانون اساسی توجه خوبی به تعاونی‌ها شده و امروز اقتصاد دنیا به دلیل مزایای تعاونی به این سمت حرکت کرده است.

وی گفت:تعاونی‌ها نماد استفاده از سرمایه‌های کوچک و ایجاد سرمایه‌های بزرگ و منافع بزرگ هستند و باید از این ظرفیت در مسیر توسعه استان بیش از پیش اسفاده شود.

استاندار گلستان گفت:مسئله و مشکلات تعاونی‌ها را مشکلات استان می‌دانیم و در مسیر حل مشکلات در استان و یا با استفاده از ظرفیت مدیران بالادستی همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

 

  16 شهریور 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 64792
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام