نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی:
ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی استان باید به جیب مردم برود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از خام فروشی محصولات کشاورزی به عنوان معضلی جدی برای کشاورزی استان نام برد و تاکید کرد که باید ارزش افزوده محصولات کشاورزی تولیدی استان به جیب تولیدکنندگان و مردم استان برود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، غلامرضا منتظری اظهار کرد: تقویت و ایجاد صنایع تبدیلی با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یکی از راهکارهای مهم ایجاد ارزش افزوده به کشاورزی گلستان است.

وی با تاکید بر آسان سازی شرایط حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه صنایع تبدیلی گلستان، اضافه کرد: دستگاه‌های مرتبط هم باید برای رونق تولیدات کشاورزی و تاثیر موثر آن در اقتصاد بهره برداران و استان بیش از گذشته به این مهم توجه داشته باشند.

منظری گفت: با وجود دسترسی آسان به تولیدات کشاورزی در منطقه و وجود بازار صادراتی از جمله همجواری با کشورهای آسیای میانه، نباید بیش از این فرصت سرمایه گذاری در حوزه توسعه صنایع تبدیلی را براساس اولویت ها در استان از دست داد که لازمه آن داشتن نقشه راه و افزایش حمایت ها و هماهنگی بیش از گذشته میان دستگاه های مرتبط در عملیاتی شدن و شتاب به بهره برداری طرح ها است.

  5 مهر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 64931
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام