رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان :
با روند واکسیناسیون انتظار داریم جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم

رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان  گفت: پروژه واکسیناسیون به خوبی در حال انجام است  انتظار داریم که بتوانیم امسال جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، علی اکبر بصیر نیا  اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد شهروندان در برابر کرونا واکسینه شده اند و پروژه واکسیناسیون با شدت خوبی در حال انجام است انتظار داریم که بتوانیم امسال جشنواره پاییز هزار رنگ را در گرگان برگزار کنیم .

وی افزود: جاذبه های گردشگری گرگان منحصر به فصل و زمان خاصی نیست اما مردم و کارشناسان بر این باورند که زیبایی های بصری در تفرجگاه های طبیعی و تاریخی گلستان در فصل پاییز جاذبه بیشتری دارند.

 بصیر نیا گفت : جاذبه های پاییزی گرگان در پارک جنگلی النگدره بسیار چشم انداز است، فرصتی مغتنمی است تا با معرفی آن به سرمایه گذاران ، زمینه تحول در اقتصاد شهر و مدیریت شهری را محقق کنیم .

وی گفت : مسابقات عکس و فیلم کوتاه، دوچرخه سواری و رالی خانوادگی، تور گرگانگردی و تور بافت قدیم شهر، بازیهای بومی و محلی و ورزش باستانی، پخت رب کندس( ازگیل وحشی ) و غذا از جمله برنامه هایی است که امسال برای این جشنواره منظور خواهیم کرد.

بصیر نیا ادامه داد :‌ در نظر داریم برای توسعه تعاملات با کشور های همسایه عضوCIS با گلستان سفرای این کشورها در ایران را به این جشنواره دعوت کنیم.

وی اظهارداشت: نمایش بخشی از جاذبه های گردشگری گلستان و گرگان در این جشنواره به عنوان عنصری برای جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی مد نظر مدیران شهری گرگان است .

وی از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در مدیریت شهری گرگان با محوریت گردشگری در گرگان خبر داد و گفت با این رویه پتانسیل های بالقوه استان به عمل در خواهد آمد.

بصیر نیا گفت : مسدود سازی ورودی جنگل النگدره و احداث باغ های حیات وحش و و راه اندازی قطار جنگلی یکی از برنامه های در دست بررسی توسط شوراست .

 

  8 مهر 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 64984
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام