مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان:
صندوق های نوآوری و شکوفایی در استان راه اندازی می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: با توجه به فتوای تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص صحت وقف پول و سهام سازمان اوقاف و امور خیریه بنا دارد صندوق های نوآوری و شکوفایی در استان راه اندازی کند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردا، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اجرای 127 برنامه در هفته وقف خبر داد و گفت: در این ایام زنگ انشاء وقف در منتخبی از مدارس استان نواخته خواهد شد.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که در ایام وقف در دستور کار خود داریم دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان است که انجام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به فتوای تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص صحت وقف پول و سهام به سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: در عرصه تمدن نوین اسلامی این یک اتفاق بزرگ است که وقف و اماکن مذهبی می توانند کمک کنند.

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه بنا دارد صندوق های نوآوری و شکوفایی در استان راه اندازی کند و اقشار مختلف جامعه با سرمایه های اندکی که دارند برای تاسیس موقوفات با اولویت دانش بنیان، جوانان و عرصه های نیازهای روز جامعه به اشتراک بزارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: این فتوا صحت وقف پول و سهام از سوی مقام معظم رهبری یک اقدام هوشمندانه در عصر جدید بود که امید است به شایستگی توسط نخبگان تبیین و عملیاتی شود.

  13 مهر 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65079
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام