اعلام برنامه اکران فیلم در دومین روز جشنواره فیلم کودک در گرگان

برنامه اکران دومین روز سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، رضا یازرلو، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سانس اول از ساعت ۱۶ و سانس دوم از ساعت ۱۸ در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه تماشای فیلم‌ها برای کودکان و نوجوانان رایگان است افزود: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از دیروز در گرگان آغاز شده و عصر روز سه شنبه به پایان می‌رسد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: امروز به ترتیب فیلم‌های لیپار ساخته حسین ریگی و داستان‌های هزار و یک روز ساخته حبیب احمد زاده، فردا یکشنبه ۱۸ مهر فیلم بام بالا ساخته سید جواد سید حاتمی در سانس اول و برزنگی اثر حسین قاسمی جامی در سانس دوم، دوشنبه ۱۸ مهر فیلم بلیط از مرتضی رحیمی در سانس اول و شهر گربه‌ها کاری از سید جواد هاشمی در سانس دوم و عصر سه شنبه نیز به ترتیب فیلم میان صخره‌ها کاری از مختار عبداللهی و ترانه‌های پدرانه از محمد بصیری نمایش داده می‌شود.

  17 مهر 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 65140
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام