برنامه اکران جشنواره فیلم فجر در گرگان اعلام شد

برنامه اکران جشنواره فیلم فجر در گرگان اعلام شد

برنامه‌های اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که از امروز ۱۵ بهمن به مدت هشت روز در گرگان به نمایش گذاشته می‌شود اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردا، اکران ۱۶ فیلم این دوره از جشنواره، از عصر امروز چهارشنبه در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

در نخستین روز و در ساعت ۱۵ امروز فیلم روشن‌ به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی و در ساعت ۱۸ فیلم روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ به نمایش در خواهند آمد.

فیلم‌های زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری و شیشلیک به کارگردانی امیرحسین مهدویان در دومین روز این جشنواره فردا پنجشنبه اکران می‌شوند.

روز جمعه ۱۷ بهمن ماه فیلم‌های مامان و ابلق به ترتیب به کارگردانی آرش انیسی و نرگس آبیار بر روی پرده نمایش داده خواهند شد.

شنبه ۱۸ بهمن ماه علاقمندان از ساعت ۱۵ به تماشای فیلم تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری خواهند نشست و در ساعت ۱۸ نیز فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی پخش خواهد شد.

علاقمندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در گرگان فیلم‌های بی‌همه چیز و ستاره بازی به کارگردانی محسن قرایی و هاتف علیمردانی را روز یکشنبه بر روی پرده مشاهده خواهند کرد.

در ششمین روز اکران فیلم های فجر دوشنبه فیلم یدو از مهدی جعفری در ساعت ۱۵ و رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در ساعت ۱۸ به نمایش گذاشته می‌شوند.

روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن ماه فیلم‌های منصور و خط مرزی به کارگردانی سیاوش سرمدی و فرنوش صمدی در اکران خواهند شد.

در آخرین روز اکران فیلم های فجر چهارشنبه ۲۲ بهمن فیلم‌های گیجگاه و تی‌تی به کارگردانی عادل تبریزی و آیدا پناهنده به روی پرده نمایش خواهند رفت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان گفت: مخاطبان فیلم های فجر می توانند ضمن خرید آنلاین بلیت از طریق سایت گیشه هفت، برای اطلاع از آخرین برنامه های اکران فیلم های فجر و نحوه خرید بلیت به آدرس اینستاگرام cinema.asrejadid مراجعه کنند.

حسین الشریف اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در زمان نمایش فیلم‌های جشنواره فجر، استفاده از ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

  15 بهمن 1399
بخش : فرهنگی
کد خبر: 63937
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام