رییس شورای اسلامی شهر گرگان:
شورای عالی معماری کشور مجوز تله کابین را باطل کرد

رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت که شورای عالی معماری و شهرسازی کشور همه مجوزهای احداث تله کابین در پارک جنگلی ناهارخوران گرگان را باطل کرد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، صفرعلی پایین‌محلی روز شنبه در جلسه شورای شهرگرگان اظهار کرد: این مجوزها در دی ماه سال گذشته دریافت شده و برای اجرای طرح تله‌کابین منتظر ابلاغ این مصوبه بودیم .

وی گفت: با توجه به اینکه محل اجرای پروژه تله کابین گرگان از مساحت بیش از پنج هکتار برخوردار است طبق قانون باید طرح‌جامع زیست محیطی آن اخذ شود در حالی که تاکنون به این مورد اشاره نشده بود.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: تاکنون این پروژه ۲ بار در شورای عالی شهرسازی و معماری مصوب شده و ابطال مجوزهای آن از سوی این شورای عالی قابل پذیرش نیست.

علی‌اکبر بصیرنیا رئیس کمیسیون گردشگری گرگان هم گفت: بر اساس موارد مطروحه در شورای عالی شهرسازی، علاوه بر ابطال همه مجوزها، مدیران صادر کننده هم باید در مراجع نظارتی پاسخگو باشند .

سعیدی سرپرست شهرداری گرگان نیز گفت: رویکرد حاکم بر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تله کابین گرگان مطلوب نیست.

  17 مهر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65147
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام