رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:
مبارزه با فساد هزینه دارد/ به دنبال شفاف سازی و مبارزه با فساد هستیم

رئیس شورای شهر گرگان گفت: در شورای شهر به دنبال شفاف سازی و مبارزه با فساد هستیم و مبارزه با فساد هزینه دارد.

به گزارش گلستان فردا، صفر علی پایین محلی با اشاره به حواشی به وجود آمده در خصوص تحقیق و تفحص سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان در نشست خبری  اظهار کرد: در  رابطه با تحقیق و تفحص سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان به دنبال شفاف سازی و مبارزه با فساد هستیم و مبارزه با فساد هزینه دارد.

وی افزود: باید به دنبال کارهای بزرگ باشیم و به دنبال وحدت باشیم و از اصحاب رسانه درخواست داریم که موارد منفی را از شورای اسلامی شهر منتشر نکنند.

پایین محلی بیان کرد: دو نفر از اعضای شورای شهر در شب گذشته بنا به دلایلی کنترل خود را از دست دادند و نباید شرایطی فراهم کنیم که این مسائل به فضای مجازی وارد شود.

وی تاکید کرد: اینکه برخی شورای اسلامی شهر گرگان را ۶ به سه تقسیم می کنند درست نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در شورای اسلامی شهر براساس آرای اکثریت عمل می کنیم، افزود: در شورای شهر به دنبال شفاف سازی و مبارزه با فساد هستیم و نباید حاشیه را بزرگتر از اولویت ها و فعالیت های کار شورای اسلامی شهر گرگان کنیم.

پایین محلی گفت: شورای اسلامی شهر گرگان به دنبال مبارزه با فساد است و تا آخرین نفس در برابر لانه های فساد مقابله خواهیم کرد و برای تسخیر لانه های فساد باید هزینه بدهیم.

وی با بیان اینکه همین که مردم متوجه شوند که ما به دنبال تحقیق و تفحص و بررسی شرایط هستیم باعث رضایتمندی می شود، متذکر شد: تبلیغات محیطی بیلبورد، تلویزیون شهری، پل های هوایی، هزینه های تیم بسکتبال و غیره باید بررسی شود که اجاره های آن به موقع پرداخت شده یا خیر و آیا براساس قرارداد پول های آن به شهرداری واریز می شوند؟.

این مقام مسئول تاکید کرد: باید اعضای شورای شهر و همکاران ما در شهرداری با فرهنگ تحقیق و تفحص آشنا شوند.

پایین محلی تاکید کرد: شورای ششم شهر گرگان با دیگر ادوار گذشته متفاوت است و کارها با سر و صدا پیش نمی رود و در برابر منافع مردم کوتاه نخواهیم آورد.

وی خاطرنشان کرد: با سه برگ اعضای شورای گذشته ۲۶ میلیارد تومان بودجه برای سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان به تصویب رساندند.

رئیس شورا در ادامه افزود: شب گذشته بررسی چندین لوایح نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار مورد ارزیابی قرار گرفته که شامل واگذاری چند باب مغازه و همچنین شهربازی گرگان بود.

پایین محلی بیان کرد: ۵۵ واحد تجاری در پاساژ هیرکان به قرارگاه خاتم الانبیاء مورد بررسی قرار گرفت که نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات آن برآورد می شود.

وی متذکر شد: همچنین نهضت آسفالت سازی نیز در شب گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت و در محلات مختلف گرگان این نهضت آسفالت آغاز شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه هنوز لوازم سورتمه وارد کشور نشده است، افزود: اینکه برخی بیان می کنند که لوازم آن در گمرک قرار دارد اشتباه است.

پایین محلی به بحث تله کابین گرگان اشاره کرد و افزود: مجوزهای لازم برای تله کابین صادر شده و تنها منتظر ابلاغیه آن به شهرداری گرگان هستیم و چند پیمانکار نیز از این پروژه استقبال کردند.

وی تاکید کرد: در رامسر، نمک آبرود دو خط تله کابین راه اندازی شده است ولی در جنگل ناهارخوران گرگان که بنا نیست حتی ۵۰ اصله درخت قطع شود با این موج مخالفت رو به رو می شود.

  7 شهریور 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 64709
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام