مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان:
۷۵درصد جایگاه‌های سوخت گلستان مشغول فعالیت هستند

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: ۵۷ جایگاه عرضه سوخت در گلستان با تلاش کارشناسان فنی دوباره فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، عیسی افتخاری، مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با اعلام این خبر گفت: با تلاش کارشناسان فنی هفت جایگاه دیگر صبح امروز به چرخه توزیع بازگشتند و تا کنون هفتاد و پنج درصد جایگاه های گلستان فعال شدند.

وی افزود : جایگاه گلشهر و شرکتی گرگان ، بابانیازی و خواجه نفس کردکوی ، قره گل شرقی و گلیداغ مینودشت ، توکلی آق قلا و توسلی گنبدکاووس جایگاههایی هستند که صبح امروز به مدار بازگشتند.
افتخاری گفت : تا کنون 15 جایگاه به سامانه آنلاین هوشمند سوخت متصل شده است و سوخت با ۲نرخ دولتی و آزاد عرضه می‌کنند، اما در بقیه جایگاه‌ها بنزین فقط با نرخ دوم توزیع می‌شود.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان ادامه داد : در گرگان مرکز استان تمام ده جایگاه شهر فعال شده است و سه جایگاه هم بنزین با هر دو نرخ توزیع می کند.
ویگفت: تمام جایگاه‌های فعال شده تا بعدازظهر امروز به سامانه آنلاین هوشمند سوخت متصل خواهند شد.
افتخاری وضعیت عرضه سوخت در گلستان را مطلوب و پایدار ارزیابی کرد و گفت: کارشناسان در حال تلاش هستند و بزودی 17 جایگاه باقی مانده نیز وارد مدار توزیع خواهد شد.

 

  6 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65445
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام