با حضور معاون رئیس جمهور:
پروژه های مختلفی با ارزش ۱۶میلیارد تومان افتتاح شد

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، چندین طرح درمجموع به ارزش ۱۶میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید گلستان در گرگان گفت: توسعه باید انسانی باشد و توسعه فرهنگ، مقدمه هر گونه پیشرفتی است.

ستاری افزود:توسعه شرکت‌های دانش بنیان حتی در منازل، اشتغال و درآمد را در خود دارد. شتاب بخش کسب و کار‌ها و راه حل مشکلات زیست محیطی، کشاورزی، انرژی و بسیاری دیگر، است.

وی ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری، محل ایده پردازی برای ابتکارات، اختراعات و نوآوری‌های کم هزینه و پرثمر است و باید از ابتدا تا آخر، از آن حمایت کنیم و می‌کنیم.

ستاری اضافه کرد: از شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های فعال در همه بخش‌های کشاورزی، صنعتی، مهندسی، نرم افزاری و سخت افزاری، حمایت‌های تسهیلاتی با کارمزد حداکثر ۱۲درصدی می‌شود.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز گفت: سایت مرکزی پارک علم و فناوری استان برای استقرار دائمی شرکت‌های دانش بنیان و استار تاپ‌ها در مرکز استان ساخته می‌شود.

مهدی غفاری، مدیرکل پارک علم و فناوری گلستان نیز از افزایش فضای آموزشی و کسب کار فعالان در بخش استارتاپ‌ها در این استان به ۲۲هزار مترمربع خبر داد.

امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، چندین طرح درمجموع به ارزش ۱۶میلیارد تومان در استان گلستان به بهره برداری رسید.

در حال حاضر در استان گلستان ۴۸شرکت دانش بنیان با اشتغال یکهزار و ۵۰۰نفر فعال است.

 

 

  18 آبان 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65643
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام