مشکل ۲۰ ساله برخی از اهالی روستای "لوه" در گلستان پیگیری شد

دادستان عمومی و انقلاب گالیکش به بنیاد مسکن و منابع طبیعی دو ماه فرصت داد ، مشکل تعدادی از اهالی یکی از روستاهای گالیکش را حل کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردا، سیدسعید جباری، دادستان گالیکش گفت: تعدادی از اهالی روستای لوه شهرستان گالیکش با مراجعه به دادسرای این شهرستان خواستار ورود دادستانی برای حل مشکل خود شدند.

جباری افزود: ۲۰ سال پیش بر اثر سیل در روستای لوه تعدادی از خانه‌های اهالی آسیب دید و به ناچار ۲۴ خانوار از اهالی روستا از مسیر سیل جابجا و در زمینی که منابع طبیعی و بنیاد مسکن در همان روستا اختصاص دادند، مستقر شدند و خانه ساختند.

وی افزود: پس از گذشت نزدیک به دو دهه این خانواده‌ها با وجود پیگیری‌های زیاد هنوز نتوانسته اند برای خانه‌های جدید خود سند بگیرند.

دادستان گالیکش در بازدید از این روستا و در پی درخواست اهالی، به بنیاد مسکن و منابع طبیعی ۲ ماه فرصت داد اسناد این خانه‌ها را تعیین تکلیف و به مردم تحویل دهند.

 

  25 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65722
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام