سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان:
طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گلستان اجرا می شود

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان گفت: گشت های مشترک طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گلستان اجرا می شود.

به گزارش گلستان فردا، تقی حسام اظهارکرد: گشت های مشترک طرح نظارتی ویژه شب یلدا در گلستان اجرا می شود.

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان افزود: با عنایت به در پیش رو بودن شب یلدا و حفظ آرامش بازار و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز، طرح نظارتی ویژه این ایام همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۱ آذر به مدت ۱۰ روز در استان اجرایی می شود.

وی بیان کرد: این طرح با همکاری و مشارکت سازمان صمت، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی نظارتی استان و با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود.

حسام ادامه داد: در طول مدت اجرای طرح، گشت های مشترک در ساعات اداری و غیر اداری فعالیت های اقتصادی مرتبط را بازرسی و نظارت می کنند.

سرپرست تعزیرات حکومتی گلستان گفت: هر چند در شرایط عادی گشت های مشترکی در سطح استان در حال بازدید هستند اما با توجه به اینکه در ایام شب یلدا افزایش تقاضا برای اقلام مورد نیاز هموطنان از قبیل (آجیل-میوه- شیرینی) و سایر اقلام مرتبط وجود دارد لذا نظارت بر قیمت و کیفیت فروش و عرضه این اقلام به صورت ویژه در دستور کار گشت های مشترک خواهد بود.

  21 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 65976
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام