معاون سیاسی قوه قضائیه:
مشکل سایت زباله آزادشهر را پیگیری می کنیم

معاون سیاسی قوه قضائیه گفت: مشکلات مطروحه شهرستان از قبیل سایت زباله آزادشهر، آسیب های اجتماعی، بیکاری و مانند آن را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش گلستان فردا، ناصر سراج ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری آزادشهر اظهارکرد: مهم ترین وظیفه قوه قضاییه رسدگی به تخلفات و ابطال باطل و احقاق حق است و هر دستگاه قضایی با کمبودهایی روبرو است اما توانسته به خوبی در این زمینه عمل کند.

معاون سیاسی قوه قضاییه افزود: به طور قطع رسیدگی‌به مشکلات مطروحه شهرستان از قبیل سایت زباله آزادشهر، آسیب های اجتماعی، بیکاری و مانند آن در شهرستان به رئیس قوه قضائیه اعلام شده و تلاش می‌کنیم تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: باید با تعامل و همفکری دست به دست هم داده تا مشکلات گلستان به ویژه این شهرستان در بحث‌های مختلف برطرف شود.

سراج بیان کرد: اولویت دولت حل مشکلات مردم بوده اما تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی باعث شده تا خزانه کشور خالی باشد.

معاون سیاسی قوه قضاییه اظهار امیدواری کرد مذاکراتی که دولت شروع کرده مفید و ثمربخش بوده و باعث خروج کشور از وضعیت فعلی شود.

وی با اشاره به صدور رأی جایگزین حبس و مرخصی زندانیان، اضافه کرد: مجرمان سرقت و جرائم خشن از فرصت مرخصی استثنا بوده و به سارقان حرفه‌ای، مرخصی نمی دهیم و حداکثر مجازات قانونی برای آن ها اعمال می‌شود.

  25 آذر 1400
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66026
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام