مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
ملت ایران با اراده توحیدی جمعی خود بساط فتنه ۸۸ را برچیدند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اراده توحیدی جمعی ملت ما را عامل جمع کردن بساط فتنه دانست و گفت: همین اراده جمعی ملت بود که باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین اظهار کرد: ارزش هر انسان به اندازه همان چیزی است که برایش ارزش قائل می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: ملت مبارز ما در طول حیات تاریخی چند هزار ساله توحیدی و دوران ۴۳ ساله انقلاب خود نشان دادند که برای آرمان های الهی ارزش ویژه ای قائل هستند.

گرزین افزود: ملت ایران هیچ گاه صبر راهبردی خود را از دست نداده و حتی در فتنه ۸۸ که شرایط سختی بر آنها حاکم شد، با درایت و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب صبر و نجابت خود را حفظ کردند اما آن هنگام که دیدند جبهه کفر و نفوذی ها و فتنه گران به هیچ چیز پایبند نیستند، در دفاع از انقلاب به پا خواستند.

وی تصریح کرد: ملت غیور ایران وقتی دیدند دشمنان به امام حسین (ع) و عزاداران حسینی، امام، شهدا و تمام مقدساتشان توهین کردند، با خروش انقلابی و آتش به اختیار غیورانه به میدان آمدند و بساط فتنه گران را برچیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اراده توحیدی جمعی ملت ما را عامل جمع کردن بساط فتنه دانست و افزود: همین اراده جمعی مردم در دوران دفاع مقدس باعث شد دشمنی که با تمام قوا به میدان آمده بود، شکست بخورد.

وی گفت: اراده جمعی توحیدی ملت ایران یکی از برگ های برنده و عامل پایداری و موفقیت نظام انقلابی ما است که دشمنان هم به خوبی این مسئله را درک کرده اند بنابراین با تمام قوا تلاش می کنند اعتماد عمومی ملت به نظام و پیوند تنگاتنگی که بین ملت و نطام وجود دارد را متزلزل کنند.

گرزین اذعان کرد: اراده جمعی توحیدی که در ملت ما وجود دارد و گاهی بروز می کند یک رهبر و راهنما دارد و آن راهنما کسی به جز امامین انقلاب نیستند و مردم ما هم با اشاره رهبر معظم انقلاب به میدان آمدند و توانستند از فتنه های مختلف با موفقیت عبور کند.

  9 دی 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66069
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام