مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
قدرت رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب نباید مورد غفلت قرار گیرد

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنان ما با قدرت رسانه بر دنیا مسلط شدند و این دلیل بر قدرت تبلیغات است که نباید از آن غافل شویم.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه اظهارکرد: گام دوم انقلاب نیازمند تحولات انقلابی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سرعت اعجاز آور تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در دنیا حاکم شده به ویژه در اتمسفر وجودی انقلاب اسلامی ایران، دنیا را در بر گرفته و آرام آرام به سمتی پیش می‌رود که جهان تشنه معنویت را از سرچشمه حیاتی که بشریت به دنبال آن است، سیراب کند.

وی ادامه داد: سرعت تحولات نیازمند این است که در گام دوم انقلاب اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی ساختارها را متناسب با آن به روزرسانی و تقویت کنیم.

گرزین با بیان اینکه هر دستگاهی در انقلاب اسلامی نسبت به رسالت بزرگی که انقلاب بر عهده آن گذاشته نقشی دارد، افزود: نهادهای انقلابی باید از خردمندان قوم بهره گیری کنند تا با سرعت و دقت بالاتری بتوانند اهداف انقلاب را محقق کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که در طی چهار دهه توانسته منشأ خیرات و برکات زیادی باشد و روز به روز بر ضرورت آن افزوده می‌شود.

وی با تاکید اینکه دنیای امروز براساس تبلیغات می چرخد، افزود: جهان کفر تواسته با قدرت رسانه هیچ خود را بر دنیا غالب و اراده خود را بر جهان تحمیل کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اذعان کرد: اگر دنیای بی اعتبار و بی اصالت غرب توانسته از کاه، کوه بسازد و به خورد ملت‌ها بدهد فقط به دلیل قدرت رسانه است.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ما کوهی از داشته‌های ارزشمند نظیر اصالت، عمق، تاریخ و فرهنگ است، افزود: ما باید با کمک آرا اندیشمندان جامعه و به فرماندهی سازمان تبلیغات به عنوان نهاد تخصصی تبلیغ در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف انقلاب تلاش کنیم.

  24 آبان 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 65711
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام