شهردار گرگان :
پارک های ناهار خوران و النگدره عواید اقتصادی برای شهرداری ندارد

شهردار گرگان گفت: مدیریت پارک های جنگلی ناهار خوران و النگدره عاید اقتصادی برای  شهرداری ندارد و صرفا به عنوان یک پروژه هزینه بر تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، محمدرضا سبطی گفت: کوشش کردیم با وجود مشکلات مالی خدمات کمی و کیفی مطلوبی ارایه شود تا رضایت مندی لازم نزد شهروندان و گردشگران ایجاد شود که قیاس وضع فعلی این پارک ها با گذشته بیانگر آن است که توفیقات خوبی در این راستا ایجاد شده است.

وی تصریح کرد : مالک پارک های النگدره و ناهارخوران( اداره کل منابع طبیعی) شروط سختگیرانه و یک جانبه ای را برای نگهداری پارک جنگلی النگدره برای شهرداری گذاشته است که ما قادر به قبول کردن آنها نیست.

سبطی یادآور شد :‌ موارد گنجانده شده در پیش نویس، شروط غیر قابل قبولی هستند که با منافع شهروندان در تعارض است و به دلیل این شروط، شهرداری از مدیریت بهره‌وری پارک جنگلی النگدره انصراف داده و امیدواریم مدیریت این پارک به دستگاهی که واجد شرایط است، واگذار شود.

سبطی تاکید کرد که در مدت زمانی که مدیریت بهره وری پارک در اختیار شهرداری بود این دستگاه هزینه های هنگفتی را برای محافظت، زیرسازی و ارائه خدمات به شهروندان متقبل شده است.

سبطی خاطرنشان کرد: احداث جاده سلامت، تاسیس سرویس های بهداشتی، پارک و نمازخانه و همچنین نظافت این پارک از اقدامات شهرداری بوده است.

 

  18 دی 1400
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66089
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام