گلایه مندی شهروندان و مسافران نوروزیی از خاموشی النگدره/ شهرداری گرگان پاسخ دهد

گرگان- گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))؛ هشت روز از ایام تعطیلات نوروزی می گذرد و شهروندان گرگانی و گردشگران نوروزی که مثل هر سال به مکان های مختلف تفریحی شهر گرگان می روند با مشکلات زیادی در رابطه با ارائه خدمات شهری مواجه اند.

پارک جنگلی النگدره به عنوان یکی از پارک های پر تردد داخل شهر گرگان همواره در ایام تعطیلات نوروزی و تابستانی بالاترین تعداد ورودی جمعیت را به خود اختصاص  می دهد و این در حالی است که امسال از ابتدای تعطیلات تا کنون چراغ های روشنایی این پارک که یکی از عوامل امنیت گردشگران است، همچنان خاموش است و فقط چند چراغ در آن روشن است.

یکی از دلایل پرترافیک بودن این پارک و انتخاب آن به عنوان استراحتگاه، وجود روشنائی است که با خاموش ماندن مداوم چراغ ها این پارک را به محلی ناامن برای مردم تبدیل کرده است.

تعدادی از این گردشگران با گلایه مندی از کم توجهی شهرداری به روشنایی پارک در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) اظهار کردند: تصور  می کردیم شهرداری گرگان همچون سال های گذشته امکانات رفاهی خوبی را برای حضو رگردشگران ایجاد کرده است اما طی این چند روز خاموش بودن چراغ های پارک موجب وحشت و ناامنی شده است.

این گردشگران وضعیت کنونی پارک النگدره را نسبت به تعطیلات سال گذشته بسیار نامناسب عنوان کردند و گفتند: سال گذشته و سال های قبل آن در این ایام تعطیلات نوروزی این پارک بخصوص شب ها مملو از جمعیت و استراحت شهروندان و مسافران بود اما امسال هنگام عبور از جاده آن رانندگان و خانواده های آنان به شدت مضطرب شده و علاقه ای به استراحت در آن ندارند.

این مسافران استفاده از سرویس های بهداشتی این پارک را منوط به وجود روشنایی دانستند و گفتند، با وجود این تاریکی مطلق هیچ مسافر و یا شهروندی جرات پیاده شدن از خودرو را برای استفاده از سرویس های بهداشتی ندارد.

اینکه چرا از ابتدای تعطیلات تا به امروز شهرداری گرگان برای تامین امنیت مردم اقدام به روشن کردن چراغ های این پارک نکرده است، سوالی است که امید داریم روابط عمومی شهرداری و یا شهردار گرگان پس از خواندن این مطلب به آن پاسخ دهند.  

 

  8 فروردین 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 61472
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام