مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
جوانان فرهیخته حوزه فرهنگ شناسایی و تقدیر می شوند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و رییس کمیته فرهنگی شتاد دهه فجر گلستان گفت: گام دوم انقلاب پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت دادن به جوانان با استعداد بسیار تکیه دارد و در همین راستا در ایام دهه فجر برای نخستین بار جوانان فعال حوزه فرهنگی استان شناسایی و تقدیر می شوند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، ظهر امروز محمد رعیت در نشست خبری دهه فجر که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از جوانان فرهیخته این حوزه و توجه به مقوله فرهنگ و بخصوص فرهنگ ایرانی اسلامی یکی از ارکان مهم گام ئوم انقلاب است که باید توجه ویژه ای به آن شود و اداره کل ارشاد گلستان نیز از این پس در راستای  تاکیدات مقام معظم رهبری از توجه به این مهم و امید آفرنی در جامعه بحصوص در بین نسل جوان مغفول نخواهد ماند.

وی افزود: برنامه های متنوع زیادی از سوی این اداره کل برای ایام الله دهه فجر تداریک دیده شده است که توزیع 5 هزار جلد کتاب به ارزش 200 میلیون تومان در بین هم استانی ها در جهت توسعه فرهنگ. کتابخوانی، میزبان جشنواره ملی فجر  و و برگزاری جشنواره موسیقی اقوام ، بهره مندی از ظرفیت اقوام در حوزه فرهنگی
،برگزاری محافل قرآنی، برگزاری جشنواره تجسمی فجر، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، جشنواره استانی شعر فجر و جشنواره استانی ادبیات داستانی فجر نیز از شاخص ترین رنامه های این دهه است.
وی افزود: توجه به مرزنشینان و مناطق محروم در رابطه با برگزاری برنامه های دهه فجر امسال از برنامه های اولویت دار این کمیته است.

  7 بهمن 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66245
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام