مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:
«موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در حوزه فیلم های انقلاب اسلامی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: فیلم «موقعیت مهدی» آغاز جدیدی در ساخت فیلم های حماسی و انقلابی در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه اکران جشنواره فیلم فجر در گلستان اظهار کرد: فیلم «موقعیت مهدی» فیلمی بسیار تاثیر گذار و ویژه‌ای بود و ساخت بسیار حرفه‌ای و جذابی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: این فیلم با اینکه فیلمی مستند و سینمایی بود، ولی اصلاً غلبه مستندی نداشت و کاملاً سینمایی بود.

گرزین با اشاره به ویژگی‌های این فیلم ادامه داد: استفاده درست و به جا از مولفه‌های حرفه‌ای فیلم سازی مانند زن و روابط خانوادگی بین همسران، احساسات، خشونت، اقتدار به بهترین وجه در این فیلم به کار برده شده بود.

وی اضافه کرد: این فیلم بدون هیچ گونه انحراف اخلاقی یا سوء استفاده از مفاهیم توانسته بود، سبک زندگی اسلامی، حماسی، انقلابی و جهادی را به صورتی زیبا و درست به تصویر بکشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همچنین استفاده درست از احساسات سالم و زیبای انسانی بین زن و و شوهرهای جوان ابتدای انقلاب و استفاده از عنصر احساسات و عاطفه در کنار استفاده از عنصر سختی جنگ جزء تضادهای بسیار زیبای این فیلم بود.

وی با اشاره به زندگی شهید مهدی باکری در این فیلم تصریح کرد: در فیلم «موقعیت مهدی» فلش بک هایی به گذشته و خاطرات شهید باکری و یارانش خورده بود که زندگی خصوصی آنها را در دوران سخت دفاع مقدس به تصویر می‌کشد.

گرزین افزود: در این فیلم با برجسته کردن گوشه‌های ویژه زندگی شهیدان حمید و مهدی باکری در پنج پرده، یکی از انتخاب‌های زیبای کارگردان و نویسنده فیلم بود.

وی ادامه داد: همچنین شخصیت‌های اصلی داستان بازی بسیار زیبایی را از خود به نمایش گذاشته به طوری که توانسته‌اند صحنه‌های زیبای دفاع مقدس را خلق کنند و در این فیلم می‌توان کاملاً صحنه‌های خشونت، سختی، فداکاری، غیرت، شجاعت و مظلومیت شهداء را حس و درک کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گفت: این فیلم ظرفیت بسیار بالایی برای ایجاد وحدت در بین اقوام کشور دارد و همچنین می‌تواند الگویی برای ساخت مستند، سینمایی دیگر از سرداران شهید در کشور باشد.

وی ابراز کرد: فیلم «موقعیت مهدی» به نظر می‌رسد یکی از فیلم‌های مناسب و متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی باشد، چرا که در آن ایثار، فداکاری، خلاقیت، ابتکار، جوان‌گرایی، امید داشتن به آینده و نشان دادن سبک زندگی کاملاً ایرانی اسلامی به خوبی نمایش داده شده است.

  20 بهمن 1400
بخش : گرگان / فرهنگی
کد خبر: 66319
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام