مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:
وقف بستر اقتصادی ارزشمندی برای طرح های دانش بنیان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: وقف بستر اقتصادی ارزشمندی برای طرح های دانش بنیان مهیا می کند و اوقاف با همکاری دانشگاه ها و مراکز دانش بنیان استان تلاش دارد تا این مهم را به منصه ظهور برساند.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام روح اله سلیمانی فرد اظهار کرد کرد: این نهاد برای محقق شدن شعار سال همانند سال های گذشته اقدامات حمایتی از صنایع تبدیلی، کالاهای پزشکی، خدمات کشاورزی، دامداری و صنعت طیور دانش بنیان برای عدم وابستگی به خارج و جلوگیری از خروج ارز در دستور کار خود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این اداره‌کل از طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال آفرین برای تولید سرمایه و کمک به محرومیت‌زدایی حمایت می‌کند که امیدواریم جوانان، نخبگان و مسوولان دارای طرح و ایده بر مبنای تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در قالب های مختلف از جمله فناوری، کشاورزی، پزشکی و گردشگری به اوقاف مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: با تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد مقاومتی و تولید دانش بنیان به یقین امروز نقش نخبگان و مسوولان کلیدی و ویژه است.

به گفته وی تولیدات کیفی و کمی دانش بنیان و علمی به افزایش اعتماد و تقویت روحیه ملی منجر خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در جهان امروز که جنگ روانی و ذهنی اراده ها برای سرخوردگی نخبگان و مردم است در میدان عمل با تولید دانش بنیان باید نقش ویژه روانی و شناختی ایفا کنیم.

 

  14 فروردین 1401
بخش : گرگان / اقتصادی
کد خبر: 66622
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام