معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:
با هرگونه بی قانونی، بی بند و باری و اشاعه منکرات برخورد جدی می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان، زادگاه ۴۰۰۰ شهیدی است که امنیت، آزادی و آرامش را مدیون آنها هستیم و نباید اجازه دهیم عده قلیلی، با بی بند و باری و اشاعه منکرات، حرمت خون شهدا را از بین ببرند.

به گزارش گلستان فردا، سید علی مهاجر در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب، با اشاره به گلایه و اعتراض مردم شهرستان کلاله نسبت به هتک حرمت برخی از گردشگران در ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیر المؤمنین، اظهار کرد: استان گلستان پذیرای همه میهمانان و گردشگرانی است که استان زیبای گلستان را برای سفر انتخاب میکنند، لیکن رعایت شئونات، حفظ حرمت ها و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، خط قرمزی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و قطعاً با هر گونه بی قانونی، بی بند و باری و اشاعه منکرات برخورد جدی خواهیم داشت.

وی افزود: به هم استانی های غیرتمند و ائمه جمعه اطمینان خاطر می دهیم که مسئولان دولت سیزدهم در استان گلستان، ذره ای از قانون، اصول و اعتقادات دینی و مذهبی عقب نشینی نخواهند کرد.

  5 اردیبهشت 1401
بخش : گرگان / جامعه
کد خبر: 66761
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام